Vítejte ve světě, kde se silikonové panny stávají celosvětovými online influencerkami. Jak a kde tento fenomén začal? Kdo jsou nejslavnější sex doll influenceři a jak udělat známou online osobu i z vaší silikonové krásky? Čtěte dál.

Online prostor pro každého

Díky platformám jako Instagram, Facebook, Instagram či Tik Tok se poslední dobou daří fenoménu influencerů. Tyto sociální sítě napomáhají jejich propagaci a businessu. Můžete je milovat, nebo nenávidět. Influencerem můžete být vpodstatě i vy. Životní styl, móda, novinky a tipy ze světa technologií – to je vše, co především nabízí řada moderních influencerů a influencerek.

Na mnoha z těchto platforem nově působí také tzv. „sexperti“ a odborníci na vztahy, kteří jsou také influencery, a kolem jejich online osobnosti se vytvářejí celé komunity. Vzrušující novinkou, které jsme svědky, je vzestup influencerů v podobě sex dolls. 

Influencerky v podobě sex dolls na sociálních sítích jsou označovány za „inspirativní“ a dostávají placené ambasadorské nabídky. Díky tomu, že nejde již o tolik tabuizované téma, mnoho platforem je v tomto ohledu uvolněnějších a je schopno tento druh profilů akceptovat a ne automaticky rušit.

A co za tím stojí? Rozhodně nárůst stále více realističtějších panen, přesun do online světa, rozvoj AI technologií, stírání rozdílu mezi realitou a VR. Proto tyto influencerky působí jako reálné osoby, se kterými si můžete připadat spřízněni v mnoha ohledech a můžou pro vás být inspirativní.

Jak to všechno začalo?

Většina lidí z generace mileniálů si těžko vzpomene na dobu, kdy ještě neexistoval internet a další pro nás běžné sociální platformy. Ti, kteří se narodili před rokem 1980, si nepochybně vzpomenou na první opojné dny přístupu k internetu s pištivými modemy, vyhledávačem Yahoo! a messengery MSN. 

Už v této době se překvapivě zrodil novodobý influencer sex dolls. Začaly vznikat tisíce stránek s obsahem a moderními se stala tzv. fóra. Některá z těchto diskuzních fór byla věnována právě sexu a sexuálním pannám.

V roce 2001 vznikla velmi veřejná, nadšená a znalá komunita realistických panen v podobě The Doll Forum. Zde se setkávali majitelé a obdivovatelé sex dolls. Ti sdíleli tisíce fotografií, diskusí a jejich recenzí. Nejplodnější uživatelé stránek jsou sami o sobě vlastně influencery v komunitě asi 70 000 uživatelů tohoto celosvětového fóra. 

Instagram nabídl další možnosti a široké publikum

V dnešní době je zcela normální, že se někdo rozhodne udělat kariéru jako influencer. A není se čemu divit, protože jakmile se vaše sledovanost dostane za slušnou hranici, jde o velmi lukrativní přivýdělek. 

V roce 2016 si právě uživatel Instagramu založil účet pro svoji vlastní silikonovou pannu Celestine. Chtěl všem dalším milovníkům těchto krásek ukázat svůj život s ní a že jde vlastně o naprosto běžnou věc. Instagram mu nabídl nové možnosti a hlavně obrovské publikum zaměřené tímto specifickým směrem.

Top sex dolls influencerky

  1. Celestina

Celestina patří mezi jednu z prvních průkopnic sex doll influencerek. Má přes 3 tisíce sledujích a jejich počet neustále roste. Její majitelka, společnost TFM, má jedinou výtku – diskriminaci. Veškerý obsah IG považujte za obsah pro dospělé, což snižuje její viditelnost pro uživatele Instagramu. Měla dokonce úspěšný kanál na YouTube s více než 20 tisíci odběrateli. Ten byl však smazán. 

V současné době Instagram do jisté míry toleruje citlivý obsah, ale cílem influencerů se sexuálními panenkami je prolomit všechny hranice. To dnes není zatím úplně možné, nicméně se snaží hledat způsoby, jak i tento problém obejít a být přístupné více uživatelům.

Celestina (@celestina_monkey)

  1. Tasha Marie

Tasha Marie je realistická panna, jejímž majitelem je padesátiletý rodák z New Jersey Tony Foxx. Právě on svou partnerku, za kterou svoji sex doll považuje, fotí a zveřejňuje na Instagramu. Domnívá se, že jeho dílo má kvalitu, a ujišťuje všechny, že s Tashou lze zacházet jako s živou bytostí. Tasha má svoje sponzory a je spojována se značkami, jako jsou Galmato Haven a InFoxycatedClothing.

Tasha má svůj účet také na OnlyFans, kde se stala první sexuální pannou, která na této platformě sdílela své „vkusné“ akty. Veškerý výdělek věnuje různým sexuálním pracovnicím v nouzi, se kterými se spřátelila na internetu.

Tasha Marie (@the_real_tasha_marie)

  1. Alita

Alita patří mezi jednu z dalších oblíbených sex doll influencerek. Ta udává trendy životního stylu pro svých více než 2 500 sledujících na Instagramu. Alitu si její majitel Atomic pořídil v roce 2020 za 1700 dolarů poté, co se rozvedl se svou skutečnou manželkou. Obsah jejího profilu není explicitně ani sexuálně zaměřený. To je jeden z důvodů, proč se stále drží bez problémů na instagramu otevřený mnoha uživatelům.

Life of Alita (@life_of_alita)

Udělejte influencerku i ze svojí sex doll. Jak na to?

Zaujal vás náš článek a láká vás to zkusit i se svojí kráskou, kterou byste chtěli ukázat světu? Pak není nic jednoduššího, než se do toho pustit. Možná vám v tom pomůže i pár konkrétních tipů, jak udělat její profil co nejzajímavější.

  1. Zajímavý obsah – nezaměřujte se na sexuální příspěvky (nebuďte explicitně zaměření), buďte kreativní a inspirující.
  2. Kvalitní fotky a videa – pohrajte si s fotkami a videi, aby byli pro uživatele co nejzajímavější a nejlákavější.
  3. Pravidelné příspěvky – postujte alespoň 1 x týdně, aby profil “žil”.
  4. Komunikujte s komentujícími – interakce je důležitá, bez té by váš profil dlouho nevydržel.
  5. Pohrajte si se stories, využívejte ankety – buďte interaktivní, to na IG baví naprosto každého, zapojit uživatele je víc než důležité.

Pro mnoho influencerů není influencerství jejich sex doll o sexu, ale o panně jako takové. Realistická panna je pro ně hvězdou a účty jsou sdíleny z jejího pohledu a osobnosti. 

Někteří tvůrci říkají, že to pomáhá prohloubit vztah se sex doll nesexuálním způsobem. Pro jiné je to příležitost komunikovat s podobně smýšlejícími tvůrci a budovat pocit komunity. 

 

© Naughty Harbor